«Ақмола облысы білім басқармасының
Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Жақсы ауылының №2
жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
Мүмкін
- демек, жасау, жасау –ойлау…
Іс қимыл жасайды
әр мұғалім өз педагогикалық қызметінде балалармен бірге
маңызды және қажеттілік туралы есте сақтау
оқушылардың сабақтарда мотивациясын арттыру, оқушылардың
тек сабақ кезінде ғана емес, сонымен қатар оның барысында
оқушылар алған білімдерін тиімді қолдану тәсілдерін үйренеді.
сондай-ақ өз бетінше қажетті білім алуға үйренеді.
Жак Делор, білім беру жөніндегі комиссияның төрағасы
ЮНЕСКО ХХІ ғасырдың білім беру мақсатын мынадай түрде анықтады: "танымды үйрену. Өмір сүруді үйрену
бірге. Мұны үйрену. Өмір сүруді үйрену.»
Біздің қоғам дамуының қазіргі кезеңінде, назар
ерекше интеллект белгілері бар балаларға
мектептің міндеті. Бұл ретте білім беру жүйесіндегі дарындылық мәселесі
ұйымдастыру деңгейінде әдетте арнайы мектептер құру арқылы шешіледі
дарынды немесе дарынды балаларға арналған арнайы сыныптар. Бұл, әрине,
оң құбылыс. Бірақ мүмкіндігі бар
және басқа шешімдер –дарынды баланы табиғи
оған микроорталар. Оны әдеттегі шеңберден шығармай оқыту және тәрбиелеу
оны дамыту және барынша іске асыру үшін жағдай жасай отырып,
оның сыныптастарының керемет мүмкіндіктері мен ұқсас мүмкіндіктері.
Бүгінгі күні мектеп сапалы түрде ұмтылады
мазмұны мен нәтижесінде оқыту нәтижесін өзгерту. Бірі
жоғары сынып оқушыларымен жұмыс істеудің перспективалық бағыттары ғылыми ізденіс болып табылады.,
ол ғылыми жұмысқа бейім балалармен жеке жұмыс жүйесі болғанда
шығармашылық қызмет және дербес талдау. Бұл туралы дәстүрлі
оқыту тәсілі өзін ақтамайды, жалқау дейді емес. Не алады
мектепте бала? Ол жақсы ойнайтын дайын білім?
Практикалық өмірде іске асыра алмайтын біліктер мен дағдылар? Жоқ
оқушылардың дербестік деңгейі төмен екені құпия. Сирек мұғалім
оның шәкірттері білімді біреуден оңай көтеретінін мақтан тұтады
білім беру саласындағы басқа да, оқу жағдайынан өмірлік жағдайға байланысты. Дәл мектеп
Балаларда жаңа білім алу және қолдану біліктерін қалыптастыру керек.
жағдайларда. Мектеп балаларды заманауи жағдайда өмірге дайындау керек.
ең басты біліктердің бірі ақпаратты таба білу, оны қайта өңдеу және
белгілі бір мақсатта пайдалану. Ғылыми жобалар әдісі білім алуға үйретеді
және кез келген мәселені шешу кезінде әр түрлі салалардан білімді біріктіруге мүмкіндік береді
мәселелері.
Басым міндеттердің бірі қазіргі заманғы
мектеп үшін қажетті және толыққанды жағдайлар жасау болып табылады.
әр баланың дамуы.Шығармашылық тұлға өзі пайда болмайды, бірақ
арнайы процесте дамиды
оқыту және тәрбиелеу.
№2 Жақсы орта мектебінің ұжымы
ауылдық мектеп жағдайын ескере отырып, оқушылардың контингенті
педагогикалық қызметкерлердің кәсіби деңгейі
қабілеттерін салады, жеке
дарынды балалармен жұмысты келесі
өлшемдерге:
- олимпиадаға қатысу;
- конкурстарға қатысу;
- ғылыми жобалармен жұмыс;
Енгізу нысаны
зерттеу қызметі жобалық әдіс болып табылады. Мүдделерін ескере отырып, және
белгілі бір оқушыларды тарту деңгейін оларға қандай да бір жобаны орындау ұсынылады: талдау және шешім табу
зерттеу режимінде өз жұмысын құрып және оны аяқтай отырып, практикалық міндеттерді
өз ұстанымын қорғай отырып, жария баяндама жасайды. Мұндай оқыту түрі мүмкіндік береді
Дарынды балаға құрдастарымен бірге оқуды жалғастыра отырып,
таныс әлеуметтік қарым-қатынастарға қосылған, сонымен қатар сапалы
өз білімін тереңдету және тиісті саладағы өз ресурстарын анықтау
оның дарындылығының мазмұны. Жобалар жеке және жеке болуы мүмкін
топтық. Топтық жұмыс нысаны және әлеуметтік маңызы бар азаматтық
жобалардың бағыттылығы балаларды тәрбиелеу үшін маңызы аз емес.
"Жақсы" КММ-де дарынды балалармен жұмысты ұйымдастыру үшін
"№2 орта мектеп жұмыс істейді мектептік ОҒҚ "Ізденіс",үшін
әр түрлі деңгейлерде көптеген жеңістер бар. Біздің кезекті жеңісімен
оқушылардың республикалық ашық байқауға қатысуы
оқушылар мен студенттердің жобалау-зерттеу жұмыстарының "біз. Ғылым. Қазақстан.", мақсаты
оқушылардың шығармашылық қабілеттерін және танымдық белсенділігін дамыту,
шеңберден тыс ауқымда жарысуға мүмкіндік беру
білім беру мекемесі мен аймақ. Конкурстың ұйымдастырушысы
"Алтын ұрпақ" өндірістік-білім беру орталығы.Байқауға оқушылар қатысты.
Жамбыл облысы, Тараз қаласының мектеп-гимназиясы, Сәтбаев қаласының №4 мектеп-лицейі,
Қарағанды облысы, Студенттер
Қазақстан-Американдық Еркін университеті,
Алматы, Қостанай, Солтүстік Қазақстан облыстарының оқушылары. Біздің мектеп оқушылары дәлелдеді
кезекті рет-біз үздік!1 орын-10 сынып оқушысы Алиева Илана
"мектеп омбудсмені-мектеп жанжалдарын шешудегі көмекші" жобасы, 2
"танымал музыканттар мен әншілер" атты шығармашылық жұмысы бар Гафарова Аида
бастауыш сынып мұғалімі, жоба жетекшісі
Гафарова о. Ф. мектеп түлегі Гафарова Санияның " мектеп
мұражай-мәдени-тарихи мұралардың көрінісі"
география пәнінің мұғалімі, ғылыми жұмыс бойынша директордың орынбасары Ф. Тумгоева,
сондай-ақ,ең үздіктердің бірі болды, 2-орынды қазылар алқасы иеленді.
биология ғылымдарының профессоры, филология ғылымдарының докторы, Магистр
Қазақ агротехникалық университетінің техника және технологияСәкен Сейфуллин, директор
"алтын ұрпақ" өндірістік - білім беру орталығы.
Осылайша, жобалық
іс-әрекет оқушылар тарапынан шынайы ілімді көтермелейді және күшейтеді,
өзін-өзі анықтау, шығармашылық және нақты
қатысу…
Негізгі функционалдық қасиеттері
қазіргі заманғы мектеп жағдайында қалыптасатын жеке тұлғалар
бастамашылдық, шығармашылық ойлау және стандартты емес шешімдер табу қабілеті,
кәсіби жолды таңдай білу, бүкіл бойы оқуға дайын болу
өмір.
Орынбасары
ғылыми жұмыс жөніндегі директор
КММ "Жақсы
№2 орта мектебі" Фуна Тумгоева