«Ақмола облысы білім басқармасының
Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Жақсы ауылының №2
жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
«№2 Жақсы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі-Баятанова Бибигуль Еламановна 6А сынып оқушыларымен «Ахмет Байтұрсынұлы –қазақ әліпбиінің негізін қалаушы және шығармалары», «Biography and poems of Akhmet Baityrsynov», «Биография Ахмета Байтурсынова и его произведения» тақырыбында ашық сабақ жүргізді.
Сабақтың мақсаты: Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады.
6А сыныбында 11 оқушы сабаққа түгел қатысты. Оқушыларды А.Байтұрсынұлының екі шығармасымен екі топқа бөліп, сабаққа зейінін аудару үшін психологиялық ахуал қалыптастырды.
Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармалары туралы бейнежазба ақпаратын белсенді тақтада көрсетіп, кері байланысқа кластерді толтырды.
Оқушылар «Айна мен маймыл» және «Өгіз бен бақа» өлеңдерін оқып, түсініктерін баяндады. Екі өлеңнің мағынасы неде екенін айтып, қосымша сұрақтарға жауап берді.
Оқушылармен сергіту жаттығуы жасалды.
«Артығын алып таста» берілген мақал-мәтелдерден бүгінгі сабаққа қатысы жоқ мақалдарды алып тастау тапсырмасын екі топ оқушылары ауызша мұғалімнің көмегімен жақсы тапса, топтық жұмыста қателесті.
Оқушылардан Ахмет Байтұрсынұлының әр өлеңінен екі шумағын жатқа сұрап, мәнерлеп оқуына назар аударылды. Оқушлардың басым бөлігі дұрыс жаттамаған.
Бүгінгі сабаққа оқушылардан кері байланыс алынды. Оқушылардың барлығы «Өзіне сенімді» болғандығы анықталды.
«№2 Жақсы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі-Баятанова Бибигуль Еламановна 6А сынып оқушыларымен «Ахмет Байтұрсынұлы –қазақ әліпбиінің негізін қалаушы және шығармалары», «Biography and poems of Akhmet Baityrsynov», «Биография Ахмета Байтурсынова и его произведения» тақырыбында ашық сабақ жүргізді.
Сабақтың мақсаты: Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады.
6А сыныбында 11 оқушы сабаққа түгел қатысты. Оқушыларды А.Байтұрсынұлының екі шығармасымен екі топқа бөліп, сабаққа зейінін аудару үшін психологиялық ахуал қалыптастырды.
Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармалары туралы бейнежазба ақпаратын белсенді тақтада көрсетіп, кері байланысқа кластерді толтырды.
Оқушылар «Айна мен маймыл» және «Өгіз бен бақа» өлеңдерін оқып, түсініктерін баяндады. Екі өлеңнің мағынасы неде екенін айтып, қосымша сұрақтарға жауап берді.
Оқушылармен сергіту жаттығуы жасалды.
«Артығын алып таста» берілген мақал-мәтелдерден бүгінгі сабаққа қатысы жоқ мақалдарды алып тастау тапсырмасын екі топ оқушылары ауызша мұғалімнің көмегімен жақсы тапса, топтық жұмыста қателесті.
Оқушылардан Ахмет Байтұрсынұлының әр өлеңінен екі шумағын жатқа сұрап, мәнерлеп оқуына назар аударылды. Оқушлардың басым бөлігі дұрыс жаттамаған.
Бүгінгі сабаққа оқушылардан кері байланыс алынды. Оқушылардың барлығы «Өзіне сенімді» болғандығы анықталды.
«№2 Жақсы орта мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Қазақ тілі мен әдебиет пәнінің мұғалімі-Баятанова Бибигуль Еламановна 6А сынып оқушыларымен «Ахмет Байтұрсынұлы –қазақ әліпбиінің негізін қалаушы және шығармалары», «Biography and poems of Akhmet Baityrsynov», «Биография Ахмета Байтурсынова и его произведения» тақырыбында ашық сабақ жүргізді.
Сабақтың мақсаты: Көркем шығармалардан шағын көлемді үзінділерді мәнерлеп оқиды, жатқа айтады. Әдеби шығармадағы екі нәрсені салыстыра суреттеулер мен қарама-қарсы суреттеулерді табады.
6А сыныбында 11 оқушы сабаққа түгел қатысты. Оқушыларды А.Байтұрсынұлының екі шығармасымен екі топқа бөліп, сабаққа зейінін аудару үшін психологиялық ахуал қалыптастырды.
Ахмет Байтұрсынұлының өмірі мен шығармалары туралы бейнежазба ақпаратын белсенді тақтада көрсетіп, кері байланысқа кластерді толтырды.
Оқушылар «Айна мен маймыл» және «Өгіз бен бақа» өлеңдерін оқып, түсініктерін баяндады. Екі өлеңнің мағынасы неде екенін айтып, қосымша сұрақтарға жауап берді.
Оқушылармен сергіту жаттығуы жасалды.
«Артығын алып таста» берілген мақал-мәтелдерден бүгінгі сабаққа қатысы жоқ мақалдарды алып тастау тапсырмасын екі топ оқушылары ауызша мұғалімнің көмегімен жақсы тапса, топтық жұмыста қателесті.
Оқушылардан Ахмет Байтұрсынұлының әр өлеңінен екі шумағын жатқа сұрап, мәнерлеп оқуына назар аударылды. Оқушлардың басым бөлігі дұрыс жаттамаған.
Бүгінгі сабаққа оқушылардан кері байланыс алынды. Оқушылардың барлығы «Өзіне сенімді» болғандығы анықталды.