«Ақмола облысы білім басқармасының
Жақсы ауданы бойынша білім бөлімі Жақсы ауылының №2
жалпы орта білім беретін мектебі» коммуналдық мемлекеттік мекемесіне
конспект
5 "Б" сынып ата-аналарымен коучинг сабақ»
Жекебатырова Р. Т.
Коучинг № 2
Күні
26.10.2018
Өткізу уақыты 18.00-ге дейін
Тақырыбы
"Әсері
оқушының жетістігін бағалау»
Мақсаты
·
Ата-аналарды бағалау критерийлерімен таныстыру
оқыту.
·
Ашу
қазіргі білім беру үдерісіндегі бағалау орны.
Күтілетін нәтиже
Коучинг-сессия соңында
ата-аналар:
оқушының іс-әрекетін критерийлер бойынша бағалау қажеттігіне сенімді.
Түйін
идеялар
Критериалды бағалаудың артықшылықтары.
Материалдар мен жабдықтар
Бейнеролик
«
"Критериалды бағалаудың пайдасы туралы", ата-аналарға арналған жадынамалар, Алты ойлау қалпағы.
Жүріс
сабақ
Сабақты өткізу кезеңдері
Уақыты
– 45 минут
Әрекеттер
оқытушы және қатысушылардың іс-әрекеттері
Сәлемдесу
Треннинг
кернеуді жою үшін.
Кіріспе
жиналыс тақырыбы
10
мин.
Сонымен
кеш, құрметті ата-аналар!
Мен сізді коучингке қарсы алуға қуаныштымын. Мен ынтымақтастыққа үміттенемін
өзара түсіністік.
Жаттығу
"Екі шындық, бір өтірік»
Бойынша қатысушылар
кезектер өз атын атайды, әрі қарай-өзі туралы үш факт, олардың бірі –
өтірік.
Қалғандары керек
тап, бұл өтірік болды.
Бірінші қыркүйектен бастап жаңа кезең басталды
біздің балаларымыздың оқу іс-әрекетінде олар
пятиклассниками және байланыс
білім беру жүйесін жаңартумен
білім жаңа,
критериальному бағалау. Біреу сіз тыныш және сенімді жетістіктері
өз балаңды, біреудің мазасыздық сезімі бар, бала керісінше емес
оған жүктелген үмітпен күреседі. Сондықтан, бүгін біздің
кездесу тақырыбы:
"оқушының жетістігіне бағалау".
Батыру
тақырыбында.
Бейнеролик
«
Критериалды бағалаудың пайдасы туралы»
Жұмыс
топтарда
Құмырадағы Жарық»
30мин.
Таза тақта "стратегиясы»
Онда тақтаға қараңыз
жазылған 4 сұрақ, біз жауап алуымыз керек. Егер ішінде
коучинг барысында біз сұрақтарға жауап бере аламыз.
Онда сұрақ жуылады. Біздің міндетіміз-сабақ соңында тақта
біз барлық сұрақтарға жауап алдық.
Байланысты
енгізе отырып, критериалды бағалау, сізден міндетті түрде туындаған сұрақтардың
біз бүгін жауап табуымыз керек.
-
Қандай артықшылықтары бар
критериалды бағалау?
- Мұғалімдерге не береді?
- Не береді
оқушыларға?
- Ата-аналарға не береді?
Бейнеролик
«
Критериалды бағалаудың пайдасы туралы»
Роликті талқылау
-Біз бірінші жауап беруге
сұрақ:
- Ата-аналар жауап береді
бірінші сұрақ. –
Критериалды бағалаудың артықшылықтары қандай?
Сұрақ тақтадан жойылады
Біз шағын өткіземіз
эксперимент, келесі сұраққа жауап табу үшін топтарда жұмыс істейміз.Қазір сіз оқушылар рөлінде боласыз.
Мақсаты: ағаш салу.
Тапсырманы орындауға кірісіңіз.
1.Өз жұмысыңызды бес балдық жүйе бойынша бағалаңыз
(Критерийлері)
2.Суретті басқа топқа беріңіз (өзара бағалау)
3.Орайласты ма сіздің бағалау және басқа да топтардың?
4.Ал қазір
оны берілген критерийлер бойынша бағалаймыз.
Бағалау критерийлері:
1.Оқпан-1 балл
2.Бұтақтар -1 балл
3. Жапырақтары-1балл
9.Ағаштың жанындағы шөп-1 балл
10. Кемінде 3 түсті пайдаланды-1 балл
Ең жоғары балл саны-5
0-1 балл - " 2»
2-3 балл - " 3»
4-балл - " 4»
5-балл - " 5»
- Ең көп санын теру мүмкін бе
балл? Неге нәтиже қойылған мақсатқа сәйкес келмейді? (Білмеген
жұмыс бағаланатын өлшемдер). Көптеген сәтсіздіктер білімді бағалау критерийлерін білмеуден болады.
Ата-аналар жауап береді екінші
үшінші сұрақ
-
Бұл учителям?
- Не береді
оқушыларға?
1..оқушылардың жұмысы
алдын ала белгілі бағалау критерийлері бойынша тексеріледі.
2.білім алушыға белгілі
деңгейді өзі анықтай алатын бағалауды шығарудың нақты алгоритмі
өз оқуының табыстылығы.
3.мотивация артады
оқушыларды самооцениванию және оқыту.
4. Әзірлеу
сапалы нәтижелер алуға ықпал ететін өлшемдер;
5. Оқыту сапасын жақсарту;
Коуч Притчидің әңгімесінен кейін
кувшине" ата-аналар жауап береді
соңғы сұрақ:
1. Баланың сәулеленуі деңгейінің объективті дәлелдерін алу;
3. Оқу үрдісінде балаға қолдау көрсету;
4. Мұғалімдермен кері байланыс орнату
5. Сыныпта және мектепте баланың жайлылығына сенімді және тыныш болу.
Сұрақтарға жауаптармен жаднамалар тарату:
·
Критериалды бағалау нені қамтиды?
·
Бойынша бағалар қалай қойылады
бағалау?
·
Формативті бағалау түрлері?
Кері байланыс " борт журналында жұмыс»
10минут
Алты қалпақ "коучинг кері байланысы
ойлау»
Қорытынды рефлексия
2 минут
Сіздің пікіріңіз
өткізілген кездесу туралы?
Пайдаланылған ресурстар:
1. http://www.rusnauka.com/44
2. Тарату материалдары. Үшінші басылым 2017.